
Мариела Илиева - Управител
Съосновател, Управител и главен счетоводител на Салдо.Бг ЕООДВ продължение на десет години компанията, която управлявам достигна до повече от 150 клиенти и партньори. Ментор съм на много стартиращи фирми. Имам шестнадесет години професионален опит в областта на...
Услуги
При нас може да намерите пълната гама от счетоводни услуги, които да задоволят нуждите ви от добро и прецизно управление на финансите Ви.
Ние предлагаме високо квалифицирани услуги в областта на:
- Счетоводното обслужване на дружества
- ТРЗ и Личен състав
- Регистрации
- Административни услуги
- Обслужване на физически лица
СЧЕТОВОДСТВО:
- Осчетоводяване на фактури – покупни и продажни за месеца;
- Обработка на отчетите от касовите апарати на дружеството;
- Обработка на банковите извлечения на сметките на дружеството;
- Изготвяне на дневниците за покупки, продажби;
- Изготвяне на справка-декларация съгласно ЗДДС;
- Изготвяне и подаване на месечни VIES декларации, съгласно изискванията на ЗДДС;
- Изготвяне на данъчен амортизационен план и счетоводен амортизационен план;
- Подготовка на документи за данъчна ревизия, насрещна проверка;
- Изготвяне на Годишни финансови отчети, Баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричните потоци и др.;
- Обработка на документи, касаещи текущата дейност на фирмата /договори за наем, договори за услуги, нотариални и др. такси и др./.
ТРЗ и ЛИЧЕН СЪСТАВ:
- Изготвяне на ведомости за заплати и фишове към тях;
- Попълване на платежни нареждания за осигурителните вноски и ДОД;
- Изготвяне и подаване на Декларации Обр. 1 и 6;
- Изготвяне на трудови договори и допълнителни споразумения към тях, договори за управление и граждански договори;
- Изготвяне на длъжностни характеристики на служителите;
- Изготвяне и заверяване на трудови и осигурителни книжки на служителите;
- Поддържане на трудови досиета на служителите;
- Изготвяне на заповеди за прекратяване на трудови взаимоотношения;
- Изготвяне и подаване в НАП на уведомленията по чл. 62 от КТ за новоназначени, преназначени или напуснали служители;
- Обработка на болнични листове и подаване в НОИ;
- Изготвяне на справка за полагаем и ползван платен годишен отпуск от служителите;
- Изготвяне на справка за трудови възнаграждения и осигуровки на фирмата;
- Изготвяне на служебни бележки и др. справки за служителите на фирмата.
РЕГИСТРАЦИИ:
- Регистрация на фирма по ДДС (Закон за данък върху добавената стойност - ЗДДС);
- Регистрация и пререгистрация на фирми в Агенция по вписванията;
- Пререгистрация на фирми в НАП;
- Подаване на документи в комисията за защита на личните данни;
- Обработка и подаване на документи в НОИ;
- Регистрация на касов апарат.
АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ:
- On-line банкиране;
- Изготвяне на отчети и справки, съгласно изискванията на клиента;
- Изготвяне на заповеди свързани с дейността на фирмата /за командировки, разходна норма за гориво, отпуски и др./;
- Изготвяне на договори;
- Изготвяне на опис за получените от клиента документи;
НИЕ МОЖЕМ ДА ВИ ПОМОГНЕМ ОЩЕ:
- Попълване на справки за БНБ;
- Попълване на декларации, съгласно ЗМДТ, ЗДДФЛ и др.;
- Данъчни облекчения за физически лица;
- Данъчно облекчение за млади семейства;
- Как да възстановя надвнесен данък общ доход по годишна данъчна декларация;
- Удостоверение за наличие или липса на задължение;
- Изготвяне на документи, подаването им и получаване на актуално състояние на фирмата;
- Изготвяне на документи за банков кредит /според изискванията на банката счетоводни справки и отчети/;
- Изготвяне на месечни, тримесечни и др. отчети по искане на банката кредитодател на клиента, за неговото отчитане.