{Some keywords NELKOV, do not leave this text here or empty, you idiot!} Електронната декларация пести данъци. 17 Март 2016 Фирмите, които подадат декларациите си по електронен път ползват 1% отстъпка от дължимия годишен корпоративен данък (но не повече от 1000 лв.). Тази отстъпка се ползва, само ако и данъкът е внесен до крайния срок за подаване на декларацията -...

Услуги

При нас може да намерите пълната гама от счетоводни услуги, които да  задоволят нуждите ви от добро и прецизно управление на финансите Ви.
Ние предлагаме високо квалифицирани услуги в областта на:

  • Счетоводното обслужване на дружества
  • ТРЗ и Личен състав
  • Регистрации
  • Административни услуги
  • Обслужване на физически лица


СЧЕТОВОДСТВО:

  • Осчетоводяване на фактури – покупни и продажни за месеца;
  • Обработка на отчетите от касовите апарати на дружеството;
  • Обработка на банковите извлечения на сметките на дружеството;
  • Изготвяне на дневниците за покупки, продажби;
  • Изготвяне на справка-декларация съгласно ЗДДС;
  • Изготвяне и подаване на месечни VIES декларации, съгласно изискванията на ЗДДС;
  • Изготвяне на данъчен амортизационен план и счетоводен амортизационен план;
  • Подготовка на документи за данъчна ревизия, насрещна проверка;
  • Изготвяне на Годишни финансови отчети, Баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричните потоци и др.;
  • Обработка на документи, касаещи текущата дейност на фирмата /договори за наем, договори за услуги, нотариални и др. такси и др./.


ТРЗ и ЛИЧЕН СЪСТАВ:

  • Изготвяне на ведомости за заплати и фишове към тях;
  • Попълване на платежни нареждания за осигурителните вноски и ДОД;
  • Изготвяне и подаване на Декларации Обр. 1 и 6;
  • Изготвяне на трудови договори и допълнителни споразумения към тях, договори за управление и граждански договори;
  • Изготвяне на длъжностни характеристики на служителите;
  • Изготвяне и заверяване на трудови и осигурителни книжки на служителите;
  • Поддържане на трудови досиета на служителите;
  • Изготвяне на заповеди за прекратяване на трудови взаимоотношения;
  • Изготвяне и подаване в НАП на уведомленията по чл. 62 от КТ за новоназначени, преназначени или напуснали служители;
  • Обработка на болнични листове и подаване в НОИ;
  • Изготвяне на справка за полагаем и ползван платен годишен отпуск от служителите;
  • Изготвяне на справка за трудови възнаграждения и осигуровки на фирмата;
  • Изготвяне на служебни бележки и др. справки за служителите на фирмата.


РЕГИСТРАЦИИ:

  • Регистрация на фирма по ДДС (Закон за данък върху добавената стойност - ЗДДС);
  • Регистрация и пререгистрация на фирми в Агенция по вписванията;
  • Пререгистрация на фирми в НАП;
  • Подаване на документи в комисията за защита на личните данни;
  • Обработка и подаване на документи в НОИ;
  • Регистрация на касов апарат.


АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ:

  • On-line банкиране;
  • Изготвяне на отчети и справки, съгласно изискванията на клиента;
  • Изготвяне на заповеди свързани с дейността на фирмата /за командировки, разходна норма за гориво, отпуски и др./;
  • Изготвяне на договори;
  • Изготвяне на опис за получените от клиента документи;


НИЕ МОЖЕМ ДА ВИ ПОМОГНЕМ ОЩЕ:

  • Попълване на справки за БНБ;
  • Попълване на декларации, съгласно ЗМДТ, ЗДДФЛ и др.;
  • Данъчни облекчения за физически лица;
  • Данъчно облекчение за млади семейства;
  • Как да възстановя надвнесен данък общ доход по годишна данъчна декларация;
  • Удостоверение за наличие или липса на задължение;
  • Изготвяне на документи, подаването им и получаване на актуално състояние на фирмата;
  • Изготвяне на документи за банков кредит /според изискванията на банката счетоводни справки и отчети/;
  • Изготвяне на месечни, тримесечни и др. отчети по искане на банката кредитодател на клиента, за неговото отчитане.